Ana sayfa SEKTÖR İtalya’nın dermokozmetik devi Ganassini, Cortex Pharma ile Türkiye pazarına giriş yaptı

İtalya’nın dermokozmetik devi Ganassini, Cortex Pharma ile Türkiye pazarına giriş yaptı

8
0
PAYLAŞ
PAKART Photograpy

Dünyanın en seçkin natürel dermokozmetik ürünlerini Türk tüketicilerle buluşturma hedefiyle yola çıkan Cortex Pharma, 82 yıldır ilaç sektöründe başarılı çalışmalara imza atan dünya devi Ganassini Group markalarıyla Türkiye pazarına giriş yaptı. İlk etapta 1 milyon Euro’luk yatırım yapan Cortex Pharma, 5 yıl sonunda dermokozmetik pazarından yüzde 25’lik pay almayı hedefliyor.
Cortex Pharma, natürel dermokozmetik üretimi adına dünyanın en özel laboratuarlarında üstün teknolojiler kullanarak, büyük bir tecrübeyle üretim yapan İtalya’nın sektör lideri Ganassini Group bünyesindeki yüzde 100 doğal dermokozmetik ürünleriyle Türkiye pazarında görücüye çıktı. Ganassini Group CEO’su Giuseppe Ganassini ve Cortex Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Tolga Demirci’nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen tanıtım toplantısında dünya ve Türkiye’deki dermokozmetik sektörü değerlendirilirken, ürünler hakkında da bilgilendirme yapıldı.
Cortex Pharma’nın hedefi; doğal güzelliği yine yüzde 100 doğallıktaki ürünlerle korumak için ihtiyaç duyulan ve dermokozmetik tedavi desteği sunan markaları çatısı altında birleştirerek, 5 yıl sonunda bu pazarın yüzde 25’ine sahip olmak. Pazara giriş yaptığı 2017 yılı Temmuz ayından bu yana hızlı bir büyüme kaydeden Cortex Pharma, 7 ayda Türkiye genelinde 200 eczaneye ulaştı.

15 yıldır havacılık sektöründe global ölçekli bir firma olarak hizmet verdiklerini ve çok farklı bir sektöre giriş yaptıklarını anlatan Mustafa Tolga Demirci; “Cortex Energy, Cortex Aviation &Tourism olarak Türkiye başta olmak üzere, Rusya, İngiltere, Dubai ve Kıbrıs’ta bulunan ofislerimizle dünya üzerinde 2 bin havalimanında hizmet veriyoruz. Cortex Pharma ile bizim için çok yeni ve farklı bir sektöre giriş yaptık. Ancak kendimize güveniyoruz. Çünkü arkamızda sektöründe lider olmuş, birçok ilke imza atmış büyük bir grup var. Konusunda uzman son derece profesyonel bir ekiple yola çıktık. 7 ay gibi kısa bir sürede de müthiş bir başarı ile Türkiye genelinde 40 ilde 200 eczanede ürünlerimizi tüketicilerle buluşturduk. Hedefimiz bu yılsonuna kadar dermokozmetik satışı yapan tüm eczanelerde olmak” dedi.

Cortex Pharma olarak sektörde yeni bir kulvar açıyoruz
“Türkiye’deki kozmetik pazarının hacmi yaklaşık 3 milyar Dolar ve bu pazarın yüzde 10’unu dermokozmetik ürünler oluşturuyor. Yaklaşık 250 milyon Dolar’lık bir hacme sahip olan sektörün her yıl yüzde 15-20 aralığında büyüme gösterdiğini biliyoruz. Bu nedenle sektördeki büyüme potansiyeli pek çok yatırımcının dikkatini çekiyor. Dermokozmetik sektörü sürekli gelişen ve büyüyen pazarların başında gelse de yüzlerce yerli ve yabancı oyuncu sayesinde rekabetin de yüksek olduğu bir pazar. Biz Cortex Pharma olarak, sahip olduğumuz markalarla bu pazarda yeni bir kulvar açıyoruz” diyen Demirci sözlerine şu şekilde devam etti: “Biz ürünlerimizin yanı sıra verdiğimiz hizmet ve dermokozmetiğin gelişimine olan bakış açımız ile de ayrı bir kulvardayız. Türkiye’deki dermokozmetik sektörünü geliştirip daha ileriye götürecek, tüketicileri dermokozmetik ürünler hakkında bilinçlendirecek bir açılım getiriyoruz. Kurduğumuz “Uzman Yönetim Merkezi” sayesinde eczacıların genel olarak dermokozmetik ürünler hakkındaki bilgilerini tazeliyor, destekliyor, dünyadaki gelişmeleri ve trendleri aktarıyoruz. Amacımız, eczanelerin kozmetik marketi olarak algılanmasını değil kişiye özel olarak en doğru ürün ve kullanım şekli hakkında bilgi alabilecekleri referans merkezleri haline getirmek.”
“Türkiye’de yaklaşık 25 bin civarında eczane var. Bunlardan 2 bin tanesi dermokozmetik ürün satışı yapıyor. Düzenli olarak bu sektöre hizmet eden eczane sayısı ise 300 civarında. Cortex Pharma olarak şu ana kadar 40 ilde 200 eczanede varız. Bizi diğerlerinden ayıran en büyük özelliğimiz ise ürünlerimizin yüzde 100 natürel olması. Bu yılsonuna kadar hedefimiz, tüm Türkiye’yi natürel dermokozmetik ürünlerimizle tanıştırmak. İlk olarak Sensilis, Sensilis Make Up, Rilastil, Cumlaude Lab, Comodynes ve BioClin markaları ile Türk pazarına giriş yaptık. 2020 yılına kadar ise Ganassini Group bünyesindeki toplam 10 markayı Türkiye’ye getirmeyi amaçlıyoruz.”

Konuşmasında dünyadaki dermokozmetik sektörünün büyüklüğüne dikkat çeken Ganassini Group CEO’su Giuseppe Ganassini; “Global kozmetik pazarındaki büyüklüğün 2020 yılında 675 milyar dolar civarında olması öngörülüyor. Bunun yaklaşık yüzde 10’u dermokozmetik sektörüne ait. Sektörün Türkiye’deki potansiyeli ise bizim için çok heyecan verici. Her yıl büyüme gösteren, rekabetin yüksek olduğu bir alan. Ancak bizim markalarımız; özelliği sebebiyle sektörde rakipsiz. Markalarımız sahip olduğu ürün çeşitliliği, tamamen doğal olan içeriği, tedavi edici özelliği, hassas ve sorunlu ciltler için özel olarak hazırlanan formülleri ile natürel yaşam felsefesine hizmet eden markalar. Doğa, doğallık, sağlıklı yaşam, gururlu yaşlanma grubumuzun var oluş sebebi. Gannassini Enstitü tam 82 yıl önce bu amaçla kuruldu. Biz üçüncü kuşak yöneticiler olarak aynı hedefle tüm dünyada 5 kıtada, 66 ülkede 15 binin üzerinde hastane ve klinikte tedavi edici ve tedaviye destek sağlayıcı dermokozmetik ürünleri olarak markalarımızı yaşatıyoruz ” dedi.
Ganassini Group bünyesinde 17 marka bulunuyor
“Bizler Ganassini Group’un dördüncü kuşak temsilcileriyiz. İlk kez 1870 yılında Biyokimya Profesörü Domenico Ganassini tarafından temelleri atılan laboratuvarlarımızda, dermokozmetik sektöründe kullanılan birçok etken maddenin icadı gerçekleşti. Bünyemizde 17 marka bulunuyor. Bu markalarla birlikte 40 yıldır İtalya’da lider konumdayız. Amacımız, 1870’den beri hiç değişmedi. Önceliğimiz her zaman doğayı korumak, doğallığı takip etmek, doğallığı yaşatmak oldu. Tüm markalarımız bu gerçekle büyüdü ve gelişti. Biz doğaya güveniyor ve onun gücüne inanıyoruz.”

Cortex Pharma’nın sunduğu “Natürel Güzellikler”
Cortex Pharma, doğal kozmetik üretiminde uluslararası alanda seçkin bir yere sahip olan Ganassini Group bünyesindeki Rilastil, Sensilis, Sensilis Make Up, BioClin, Comodynes ve Cumlaude lab olmak üzere 6 markanın 500’e yakın referans ürününü Türk tüketicileri ile tanıştırıyor.
Cortex Pharma, Ganassini Group bünyesindeki en son teknoloji ile donatılmış, İtalya ve İspanya’daki 3 üretim ve araştırma tesisinde ileri düzeyde korumayı ve en yüksek faydayı garantilemek üzerine geliştirilmiş 6 markayı Türk tüketicilere sunuyor. En zorlu cilt tiplerinin dahi ihtiyaçlarını tatmin edecek şekilde üretilmiş, doğal etken maddelerle, cilde güzellik ve sağlık kazandıracak en özel ürünler artık Türkiye’de. İşte natürel dermokozmetik üretimi adına doğayı büyük bir dikkatle gözlemleyen, onun eşsiz dengesiyle barışık, doğallığı kendine ilke edinmiş dünyanın en özel markalarının özellikleri…
Sensilis ile Türkiye’de bir ilk:
“Formülünde 5 büyüme hormonu ve 2 kök hücre içeren gençleştirici krem”

Sensilis, temizleyiciler, nemlendiriciler, anti-age, leke tedavisi, vücut bakım ve güneş serisine kadar geniş bir yelpazeye sahip. Özellikle yaşlanma karşıtı ürünlere özel olarak odaklanmış, doğallık trendi ve felsefesi ile etkinliğini artıran tüm Sensilis ürünleri, 20 yıldır Dermofarm laboratuvarlarında kimyagerler, biyologlar ve doktorlardan oluşan bir ekip tarafından geliştirilerek formüle ediliyor.
Sensilis ürün grubu içinde yer alan ve formülü ile Türkiye’de bir ilk olan Origin Pro EGF 5, yeni hücrelerin oluşumunu sağlayan 5 büyüme faktörü içeriyor. Epidermal kök hücreleri koruyan kompleks sayesinde, cildin yenilenme kapasitesini, sıkılığını arttırarak yaşlanma karşıtı anti-aging bakım yapıp onaran gençleştirici krem 360 derece bir tedavi sunuyor. Formülünde elma ve üzüm kök hücre özü, Vitamin b9 (folik asit), Glutamin, pembe lotus çiçeği özü, Vitamin C, kayısı özü, Fenolik bileşenler, hercai menekşe özü oligosakkaridler ve yulaf polisakkaritleri bulunuyor.

Pareben, zararlı 5 ağır metal ve mineral yağ içermeyen tek makyaj serisi:
“Sensilis Make Up”

Cilt toleransını güçlendiren ve maksimum doğal etken maddeler içeren Sensilis Make Up ürünleri, nemlendirici ve antioksidan etkisiyle lifting tedavisi yaparken yaşlanma karşıtı formülü ile de makyajdan sonra pürüzsüz ve ipeksi bir cilt sağlıyor.
Sensilis Make Up ürünleri paraben, mineral yağ, alerjen parfüm, hayvansal kaynaklı etken madde, SLS & SLES ve Krom, Nikel, Kobalt, Paladium ve Civa olmak üzere vücuda zararlı olan ağır metaller içermiyor. Tüm dermotolojik ve oftolmatolojik testlerden geçiriliyor.

Çocuktan yetişkine aile boyu ihtiyaçları karşılayan bir seri:”Rilastil”

Rilastil, güneş serisi, anti-age serisi ve dermotolojik seri olmak üzere 3 ana seriden oluşuyor. Atopik ve hassas ciltler için özel olarak üretilmiş Rilastil ürünleri atopik dermatit sonucu gelişen etkileri tedavi edici özelliğe sahip. Bebeklerin de kullanabileceği Rilastil ürünleri, su çiçeğinden kaşıntılı tüm lezyonlara, egzamadan sedef ve mantara kadar birçok hastalıkta tedavi edici ve tedaviyi destekleyici ürünler içeriyor.
Ganassini Group bünyesindeki diğer markalarda olduğu gibi doğallık ilkesi ile üretilmiş olan Rilastil’in içeriğinde paraben, mineral yağ, alerjen parfüm, hayvansal kaynaklı etken madde, SLS & SLES ve Krom, Nikel, Kobalt, Paladium ve Civa olmak üzere vücuda zararlı hiçbir madde bulunmuyor. Kortizon da içermiyor.

“Kadınlar Arasında”: Cumlaude Lab

“Kadınlar Arasında” sloganı ile çıkış yapan Cumlaude Lab’ın uzmanlık alanı; özel kadın sağlığı ve intim hijyen ürünleri. Son dönemde artan kanser hastalığını önlemek için kadın sağlığı ve hijyeni çok önemli. Bu alanda yaptığı çalışmalar ve geniş ürün yelpazesi ile dikkat çeken Cumlaude Lab, dermotolojik ve jinekolojik testlerden mükemmellik seviyesinde geçmiş ürünler sunuyor. Paraben, renklendirici, alkol, sabun ve diğer sağlığı zararlı maddeleri içermeyen ürünlerin bir kısmı sadece kadın değil erkekler tarafından da kullanılabilir özelliklere sahip.
Dünyaya mutlak saygı: BioClin
Doğayı teknoloji ile birleştiren BioClin ürünleri saç ve saçlı derideki cilt sorunlarını gidermek için formüle edildi. Doğaya dönüşebilen ambalajı, bitkisel aktif etken maddeleri ile farklılık gösteren BioClin, sürdürebilirlilik ve takip edilebilirlilik sertifikalarına da sahip. Hassas temizleme sistemine sahip BioClin ürünleri her saç ve cilt tipine göre farklı referanslarda sunuluyor.
İlklerin devrimci markası: “Comodynes”
1996 yılında yüz temizlik ürünleri dünyasında bir devrim yaratan Comodynes, ilk, özgün ve orijinal makyaj temizleme mendillerini piyasaya süren marka olarak ön plana çıkıyor. Bunun üstünden 22 yıl geçmiş olsa da, hala bu kategorideki kalite ölçütü Comodynes.
2001 yılında yeni bronzlaştırma (Self-Tanning) yöntemini ortaya koyan en uygun bronzlaşma çözümünü yaratan Comodynes, bronzlaştırıcı kategorisinde 16 yıldır İtalya’da pazar lideri konumunda. 2004 yılında da incelmek için en etkili çözümü geliştiren marka, ilk özgün ve orijinal zayıflama bantlarını piyasaya sürdü ve yine bu ürün grubunda da pazar lideri.
Güzelliği kolaylaştırma prensibini benimseyen Comodynes’in ürün portföyünde bronzlaştırıcılar, makyaj temizleyici mendiller, maskeler, peelingler, essence ve beauty flash ürünler bulunuyor.

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here